Orki - koniec spektaklu31 min
Po zamknięciu Marineland d’Antibes na Lazurowym Wybrzeżu w parku wodnym pozostawiono dwie orki: Wikie i Keijo. Dawne gwiazdy pokazów, krążą bez końca w zniszczonych, zanieczyszczonych glonami basenach. Kwestia ich przeniesienia stała się niezwykle skomplikowana. Podczas gdy politycy, operatorzy parku i obrońcy praw zwierząt poszukują rozwiązania, sytuacja orek stale się pogarsza.