360° Świat bez granic
Niezwykle eleganckie i wymagające, chodzenie po linie jest nieustannym balansowaniem między siłą ludzkiego ciała a grawitacją. Najwięksi artyści nie chodzą, lecz tańczą, nadając tej sztuce dodatkowego, nieuchwytnego wymiaru. Tatiana-Mosio Bonanga, założycielka trupy CIE Basinga, przygotowuje się do największego wyzwania w swojej karierze – przejścia bez zabezpieczenia nad kanałem Saint-Denis.