360° Świat bez granic
Na samym krańcu Bretanii, w departamencie Finistère, mistrzyni świata w kitesurfingu i jej partner planują opłynąć morze Iroise, jeden z najbezpieczniejszych akwenów w Europie i odwiedzić jego legendarne latarnie.