Indie: kobiecy rap
Wild Wild Women to pierwszy w Indiach kobiecy kolektyw rapowy. Pięć artystek wykorzystuje hip-hop, by mówić o przemocy, nierównościach i presji społecznej. 20-letnia Shruti, najmłodsza członkini grupy, dzięki muzyce walczy o niezależność i własny głos.