Rap z Neapolu podbija Italię17 min
Geolier, najpopularniejszy włoski raper nie rapuje po włosku, lecz po neapolitańsku. I nie jest jedyny. Pod Wezuwiuszem buzuje żywotna scena raperów i raperek dumnych ze swoich korzeni i grajacych ze stereotypami dotyczącymi ich miasta. Dlaczego rap z Neapolu jest tak wyjątkowy? Sprawdzamy z Gransta, weteranem i pionierem lokalnej sceny oraz Liną Simons, raperką pochodzenia nigeryjskiego.