Romskie raperki na przekór stereotypom16 min
Bycie Romką oznacza podwójne wykluczenie i dyskryminację. Połowa kobiet zostaje wydanych za mąż przed osiągnięciem pełnoletniości. Te dziewczyny chcą wziąć sprawy w swoje ręce i za pomocą rapu, który chętnie łączą z tradycją, wyzwolić romskie dziewczyny.