Roma Rappers against the Patriarchy16 min
They are Roma, rappers, and feminists, fighting male domination, within their community and without, through rap. Tracks meets girl band ‘Pretty Loud’, and rap-activist duo ‘Mindj Panther’ who are reinventing Roma culture and mixing Balkan music and hip-hop.