Intrygujący dziobak australijski53 min
Dziobak australijski zajmuje szczególne miejsce w Panteonie najdziwniejszych gatunków zwierząt. Trzeba przyznać, że jest intrygujący: ma gumowaty dziób kaczki, płaski ogon bobra i płetwiaste stopy niczym wydra. A w dodatku jest to ssak jajorodny, czyli składający jaja i karmiący piersią.