Belgia: inwazja dzików?31 min
Populacja dzików rośnie w całej Europie. Zwierzęta można spotkać nie tylko w lasach i polach, ale nawet w centrach miast. W Belgii dzik był jeszcze niedawno obecny tylko na południu kraju, dziś na watahy można natknąć się wszędzie. To wyzwanie dla rolników, mieszkańców i myśliwych.