Gibraltar: buntownicze orki31 min
W 2020 roku orki po raz pierwszy zaatakowały jachty przepływające przez Cieśninę Gibraltarską. Do dziś zarejestrowano ponad 500 podobnych incydentów. Cztery jachty zatonęły. Jak wyjaśnić tak nagłą zmianę w zachowaniu zwierząt?