Cei ce fug de America lui Trump
Orcile, cunoscute și ca balene ucigașe, atacă tot mai multe bărci veliere în Strâmtoarea Gibraltar, în largul coastei de sud a Spaniei. Până în prezent, au existat peste 500 de astfel de "interacțiuni", inclusiv patru în care iahtul a fost trimis la fund. Cum poate fi explicată această schimbare bruscă în comportamentul orcilor?