Re: Gibraltar's Orca Rebellion?
In 2020, strange things began to happen on the strait of Gibraltar: Killer whales began to interact with sailing vessels navigating the narrow strait. Some boats were unable to sail onwards and even sank. But what is the reason for the orcas’ behaviour? Are these attacks or just playful contact?