Re: Mission Atlantic
Far out in the Atlantic Ocean and 5,000 metres underwater live species and habitats that humans have never laid eyes on. On board the FS Meteor, a team of German researchers will spend five weeks at sea, sometimes in difficult conditions, to study these unknown depths.