Re: Slovenian Bee Culture
With almost 12,000 beekeepers, Slovenia is the apiculture capital of Europe. Honey production, queen rearing, alternative medicine and prisoner rehabilitation, beekeeping has a special place in the heart of Slovenians and protecting bees is a national campaign.