Bezpieczeństwo nad wodą31 min
Czy nie ma nic przyjemniejszego niż zanurzenie się w chłodnej wodzie w gorący letni dzień? Tak myśli wielu Europejczyków, jednak liczba wypadków i utonięć rośnie każdego roku. Śledzimy pracę ratowników w Hiszpanii, na Mazurach i w Niemczech. Dla nich lato to najcięższy okres w roku.