Re: Staying Safe at the Beach
When summer comes, Europeans want to cool off by taking a dip. But swimming in the sea or a lake comes with dangers which many people underestimate: Tragically 15,000 Europeans drown every year. ARTE Re: finds out how to stay safe in the water in Spain, Poland, and Germany.