360° Świat bez granic
Dla wielu laotańskich rodzin bawół to żywe konto oszczędnościowe. Sprzedaje się go wtedy, gdy trzeba zapłacić za leczenie, sfinansować wesele albo poradzić sobie z nieurodzajem. Ale te zwierzęta, od których zależy życie wielu gospodarstw, same potrzebują pomocy. Niedożywione, osłabione przez pasożyty i choroby, coraz trudniej spełniają swoją rolę.