Buffaloes in Laos53 min
In Laos, water buffaloes are regarded as a ‘savings accounts for a rainy day’". If someone has to go to hospital, if the rice runs out or if a wedding icoming up, a buffalo is sold. But most of them are weak and malnourished. But innovative feed blocks could improve their health.