South Korea: Magic Temple Food33 min
Far away from the South Korean capital of Seoul is the Buddhist Gameunsa Temple. Three nuns live, pray and cook together here as they preserve the knowledge of centuries-old temple cuisine. The abbess of this small monastery is the charismatic Wookwan Sunim, revered in Asia as one of the best cooks in the world.