360° Świat bez granic
Seul: konsumpcja i komputery. Ta roziskrzona metropolia oszałamia nas dźwiękami, obrazami i zapachami. Jednak w górach na południe od stolicy odnajdujemy zupełnie inny świat. W małym klasztorze życie toczy się spokojnie, zgodnie z porami roku. Mieszka tam mniszka Wookwan Sunim, jedna z najlepszych kucharek świata. W otoczeniu natury zgłębia alchemię smaków i aromatów.