360° Świat bez granic
W oddalonych zakątkach Brazylii, z dala od dużych miast, ludzie są odcięci od znacznej części infrastruktury i usług publicznych. Brzegi Amazonki są trudno dostępne i trzeba wychodzić poza schematy, by dostarczyć żywność i podstawowe świadczenia. I to właśnie robi pływający sąd, który przez sześć tygodni w roku przemieszcza się odnogami rzeki, rozstrzygając spory.