The Asian Underground Beyond K-pop21 min
You’ve probably heard of k-pop, but you're probably less familiar with Indonesian funkot, Filipino budots or Vietnamese vina house. These Asian genres were virtually non-existent in European clubs, but they have found their place in nights organised by Eastern Margins. The London collective brings together Asian diasporas around these alternative scenes.