Undergroundul din Asia dincolo de K-pop21 min
Probabil ați auzit de k-pop, dar poate nu și de funknot-ul indonezian, budots-ul filipinez sau vina house-ul vietnamez. Aceste genuri asiatice lipseau aproape complet din cluburile europene, dar și-au găsit locul în serile organizate de Eastern Margins. Colectivul londonez reunește diasporele asiatice în jurul acestor scene muzicale alternative.