Cu hărțile pe masă
La cinci ani de la intrarea în vigoare a Brexitului, Regatul Unit și Uniunea Europeană nu au rupt niciodată cu adevărat legăturile. În ciuda eforturilor Brexiterilor de a promova o "Britanie globală" în jurul Commonwealth-ului, Bruxelles, Paris și Berlin rămân actori-cheie în Regatul Unit. Între acordurile comerciale și parteneriatele diplomatice, legătura dintre insulă și continent rămâne puternică.