UE i Brytyjczycy: czy można ich pogodzić?13 min
Pięć lat po Brexicie widać, że Wielka Brytania i UE nie zerwały więzi. Rosyjska inwazja przypomniała Brytyjczykom o ich zależności od Europy, co doprowadziło do wzmocnienia relacji z Niemcami i Francją oraz podpisania paktu obronnego z UE. Mimo podzielonych opinii publicznych zbliżenie między Londynem a Europą wyraźnie przyspiesza.