Re: My Life in Retro
Some people are not interested in the here and now, like Belgian couple Hebe and Henk, who are passionate about the styles of the 20s and 30s. They are not the only ones to make the past part of their everyday lives. More and more retro enthusiasts are consciously creating alternative worlds for themselves. What is so fascinating about living in yesteryear?