360° Świat bez granic
Danzón to meksykański taniec, który wywodzi się z francuskiego contredanse. Do Ameryki trafił na statkach niewolniczych i dopiero w XX wieku dotarł do Meksyku przez Kubę. Tradycja danzón jest nadal bardzo żywa w stolicy Meksyku, szczególnie wśród starszego pokolenia, dla którego taniec jest świętem życia, miłości i ducha wspólnoty.