Flower Power - Niderlandzkie malarki XVII wiekuWłosy w sztuce
Piękno i wstyd, kontrola i wolność – włosy od wieków są symbolem władzy, tożsamości i buntu. Od XV wieku po współczesność: reportaż śledzi ich obecność w sztukach wizualnych, zestawiając arcydzieła dawnych mistrzów z pracami współczesnych artystów. Zmysłowa opowieść o ciele, estetyce i polityce ukrytej we włosach.