Dlaczego metalowcy mają długie włosy?5 min
Po czym poznać, że to festiwal metalu, a nie na przykład Coachella? Prócz czarnych koszulek fani tej muzyki mają inną cechę wspólną: długie włosy. Skąd to się wzięło?