Gimnastică culturală
De la zeii și eroii greci la casa Bourbon, istoria nu este străină de bărbații care poartă o coamă lungă, un simbol al puterii și nobilimii. Astăzi, însă, în lumea occidentală, părul scurt reprezintă disciplina și autoritatea. Așadar, de ce metaliștii, fanii acestui stil muzical atât de "viril", au părul lung?