Gimnastică culturală
420 este un număr care poate părea obișnuit, dar are o semnificație foarte specială pentru oameni din întreaga lume. Pentru unii, este un nume de cod, un citat dintr-un film amuzant, un mit bizar sau pur și simplu o modă. Dar care este adevărata origine a misteriosului cod al fumătoriilor de iarbă?