Gimnastică culturală
Sânul a fost celebrat în artă încă din zorii timpurilor. În urmă cu 15 ani, la televiziunea americană, un sân dezvelit timp de 1,2 secunde la Super Bowl a dus la un scandal politic, nipplegate, care a dus la al doilea mandat al lui George Bush și a inspirat crearea Youtube.