Jak pewna scena z "Pulp Fiction" wiąże się z marihuaną? Czemu Elon Musk jednym tweetem przestraszył inwestorów? Odpowiedzią jest liczba 420. Co takiego ma w sobie i czemu jest ważna dla entuzjastów marihuany?