Pewnego razu... był Keith Haring w toalecie5 min
Keith Haring był kultowym artystą lat 80., który uczynił dynamiczną, spontaniczną, natychmiast rozpoznawalną i niepodrabialną kreskę swoją marką. Zaangażowany w kwestie gejów, chorych dzieci, przeciw rasizmowi i narkotykom, malował nieustannie i wszędzie. A co jeśli najbardziej intymne dzieło stworzył w toalecie?