Why Metalheads Have Long Hair5 min
From the Greek gods to the Bourbons: in many eras, long hair on a man meant virility, power and nobility. In today's western world, short hairstyles are a sign of discipline and authority. But why do fans of the most masculine of all music genres - metal - usually have long hair?