Nick Cave
Cu o expresie severă, o privire întunecată și un trecut plin de tragedii, ar fi de înțeles dacă Nick Cave s-ar fi încăpățânat să rămână ancorat în furia gotică a trecutului său. Dar în muzica și arta lui a început să se strecoare delicatețea, împreună cu o sinceritate emoțională neașteptată… și chiar un strop de umor.