Meksyk: "La Bestia"25 min
Nasi reporterzy towarzyszyli 6 przyjaciołom z Hondurasu, Chele, Zompopo, Conejo, Profeta, Monkey i Picho podczas ich nielegalnej podróży do Meksyku na dachach „bestii”. Wskoczyli na nią w Palenque na południu Meksyku i przez kilka tygodni podróżowali do Chihuahua, pustyni na granicy USA, ostatniego etapu przed amerykańską ziemią.