Kokainowe hipopotamy
Rzeka Magdalena w Kolumbii. Od kilku lat ten teren coraz liczniej zasiedlają hipopotamy, które stanowią zagrożenie dla zwierząt i ludzi. A wszystko zaczęło się na ranczu narkotykowego barona Pablo Escobara. To stamtąd zwierzęta zaczęły rozprzestrzeniać się na cały kraj.