Pablo Escobar's Hippos33 min
Infamous drug baron Pablo Escobar had four hippos flown over from Africa to populate his very own zoo on his private estate in Columbia. After his death in 1993, the hippos escaped and have been colonising local waterways ever since. Conservationists are now waging a war against this invasive species which is harmful to the local ecosystem and highly dangerous to humans.