ARTE Europa Săptămânal
În România, social-democrații și extrema dreaptă s-au aliat pentru a răsturna guvernul. În multe state UE, o astfel de colaborare ar fi de neconceput: Germania menține de decenii un cordon sanitar împotriva extremismului politic, chiar dacă barierele încep să se clatine. Și de ce mass-media belgiană aplică propriul cordon sanitar?