Criză de energie: mai puțin înseamnă mai bine?Cancerul: o boală politică?
În Franța, colectivul "Cancer Colère", înființat în vara anului 2025, își propune să scoată în evidență efectele pe care anumite decizii politice le-au avut și continuă să le aibă asupra răspândirii cancerului. Deși comportamentele individuale și vârsta înaintată joacă un rol foarte important în apariția și răspândirea bolii, cauzele de mediu rămân încă în plan secund.