Putin i jego armia cieniRak: choroba polityczna?
Inicjatywa „Cancer Colère” („Gniew wobec raka”) powstała latem 2025 roku, gdy francuskie Zgromadzenie Narodowe przyjęło kontrowersyjny projekt ustawy, który miał ponownie dopuścić do stosowania pestycyd potencjalnie rakotwórczy. Choć indywidualne zachowania i wiek sprzyjają rozwojowi nowotworów, istotną rolę odgrywają także czynniki środowiskowe, które do tej pory były często pomijane.