Serbia: tineretul se zbate pentru viitor12 min
Sârbii protestează de luni de zile împotriva guvernului. Declanșate de prăbușirea acoperișului gări din Novi Sad, care a provocat moartea a 16 persoane, protestele conduse de studenți reprezintă o mișcare anticorupție care nu dă semne de încetare.