Serbia: A Nation in Turmoil12 min
Serbians have been protesting for months against the government. Triggered by the terrible collapse of the newly built canopy for train station in Novi Sad, which killed 16 people, the student lead protests are an anti-corruption movement which shows no signs of abating.