Serbia: rok od protestów12 min
1 listopada 2024 roku w Nowym Sadzie na podróżnych spadł fragment nowego dworca kolejowego. W tragedii zginęło 16 osób. Dla wielu Serbów katastrofa i reakcja ładzy na nią stały się symbolem zepsucia i korupcji Aleksandara Vučicia. Od tamtej pory codziennie w kraju odbywają się wielotysięczne protesty.