Does Scrolling Make Us Stupid?
From the sandbox to the office, power dynamics shape our lives. Power can change our personalities and make us take reckless risks, give in to impulses and even erode our empathy – a transformation that can open the door to conflict or war. The experience of power has far-reaching consequences, both on a personal and on a global scale.