Flower Power - Niderlandzkie malarki XVII wiekuNajpiękniejsze kina Europy
Od momentu inauguracji w 1921 roku odbywają się tu premiery filmowe oraz spektakle. Steven Spielberg wydał to kino na europejską premierę „Listy Schindlera”. Sala została zaprojektowana w unikalnym stylu łączącym elementy Art nouveau, Art déco oraz szkoły amsterdamskiej.