Frankfurt: Dzielnica pełna kontrastów31 min
Frankfurcka dzielnica dworcowa: wiele osób myśli tylko o narkotykach, przestępczości i zaniedbaniach społecznych. Przyciąga turystów żądnych mocnych wrażeń i pozbawionych hamulców. To także jednak miejsce nadziei na zmiany na lepsze.