Re: Frankfurt's Notorious Station District
Frankfurt’s Bahnhofsviertel is notorious for crime, drug use, and a party vibe. But what for some is a dangerous zombie land, is also home to some 3,500 ordinary Frankfurters. A trip to one of Germany’s most disreputable neighbourhoods which is also a place of hope and community.