Dzień, w którym tańczyliśmy boso w operze6 min
Carolyn Carlson jest tancerką i choreografką Opery Paryskiej pod koniec lat 70. Zna wszystkie jej zakątki. Wstrząsnęła tą czcigodną instytucją, tańcząc… boso.